Thursday, November 17, 2011

Geram !



Tadi kitaa main badminton dengan kawan kitaa sementara tunggu ayah kitaa balik . Tengah tengah main tuu datang pulak minah minah yang mulutnyaa macam **** . Diaa cakap yang bukan bukan kat kitaa dan kawan kawan kitaa . Huhh , kawan kitaa balas , minah tuu balas yang lagi pedas . Kawan kitaa lagi seorang pun join balas membalas dengan minah minah yang entah dari mana tuu . Dah balas membalas dengan perkataan perkataan yang pedas pedas , minah tuu pun balik . Kitaorang memang ingatkan diorang tuu dah balik , tut tut datang balik bawak geng ! Wahh , ada geng rupanyaa . Kitaa dengan kawan kitaa buat muka seposen jee . Hee , memang malas layan geng minah tuu sebab dah kenal sangat perangai geng tuu macam mana . Diorang tengok kitaorang buat muka seposen dan macam taknak gaduh jee , diorang pun balik . Eh eh , diorang datang lagi bawak senjata laa . Adalaa seorang budak laki ney nama dia M , dia baling air apa ntah kat kitaorang . Ishh , geram ! Kitaa terus baling raket kat budak tuu . Yess , kena ! Haha , padan muka dia ! Sini laa gaduh sama ini geng ! Geng yang baru ditubuhkan tadi atas sebab berlakunyaa pengaduhan kecil iaituu *NAMA DIRAHSIAKAN* . Hehe , sorry yaa ! Takpe takpe kitaa kenalkan ahli geng tuu okay .

Kak Yong


Abang kawasan

*Yang pakai baju Mc Donald*

Anak buah



*Yang pakai baju merah*


Kitaa jugak nak bagitahu : Tomorrow is my birthday ! I will get a pair of hamster ! Hehe , sukaanyaa !

No comments:

Copyright@Semua yang ada didalam belog ini hak milik Rabiatul Adawiyah