Saturday, February 25, 2012

New!



New! Apa benda yang baru ? Sape yang selalu singgah sini tahu laa apa kan . Meh sini kitaa senaraikan :

1. Link url baru
2. Nama blog baru
3. Header baru *semestinyaa*
4. Lagu baru

Dah dah , kitaa dah listkan . Semua dah tahu kan ? *bajet* Okay laa , kitaa nak tengok tv pulak . Babai Assalamualaikum .

Sunday, February 5, 2012

Maulidur Rasul



Salam Maulidur Rasul kepada semua umat Islam di Bumi . Bumi ? Yelaa takkan Marikh pulak . Kuasa Allah siapa yang tahu . Okay , kitaa nak cerita pulak pasal tadi pergi masjid pastu nampak beberapa kucing kucing yang kurus kering yang sedang duduk di tepi longkang . Amboii , ayat ! Haha XD
Memang kesian tengok kucing tu . Mak kucing seekor dengan anak dia 3 ekor kot ? Skip pasal kucing tu . Kitaa pon makan laa nasi beriani yang orang kasi dalam 'dulang bulat' dengan kawan . Dah siap makan , tengok kucing tu dah takde . Hmm tak kesampaian nak kasi kucing tu ayam yang dah siap masa makan nasi tadi .
Masa nak balik rumah , tetiba je anak kucing tadi mengiau kat kaki . Terkejut beruk , haha XD Ayam tadi dah kena makan . Macam mana ni ? Last last pergi singgah kedai beli jajan bika , kasi kucing tu makan . Tu je yang nak cerita . Hihi , peace . Assalamualaikum .
Copyright@Semua yang ada didalam belog ini hak milik Rabiatul Adawiyah