Wednesday, November 9, 2011

Pindah ?



Tengok tajuk atas tuu . PINDAH ! . Bukan kitaa yang nak pindah tapi bestfriend kitaa yang nak pindah . Huhu , sedihnyaa . Nanti dah tak dapat tengok muka diaa yang comel tuu . Bestfriend kitaa ney special sikit sebab kitaa kawan dengan diaa semenjak darjah satuu lagi [ masa tuu diaa tadika ] . Kalau kitaa ada masalah ke apa ke , diaa yang tolong kitaa tapi diaa ney gangster sikit . Minggu depan diaa pindah , tinggal laa kitaa dengan kawan kitaa sorangg lagi tuu . Wey , kau jangan lupakan aku tauu . Selalu laa online facebook . I will miss you a lot , sayangg ! #Kenapa kitaa asyik speaking jee ney ?


Kitaa sayang diaa ketat ketat !

Yang kawan kitaa sorangg lagi tuu , ney diaa :-


Yang pakai baju monster tuu.

2 comments:

Hamsturger said...

Camne awk letak signature awak? Kwn awk nk pindah? Jiran ke tu?

Rabiatul Adawiyah said...

Nanti kitaa kasi tutorial kat awk punyaa wall . Yaa , jiran kitaa and diaa laa jugak bestfriend kitaa .

Copyright@Semua yang ada didalam belog ini hak milik Rabiatul Adawiyah